Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

MY HEART BELONGS TO…


Sherlock & Νικολέττα = L.F.E.
Όνομα: Sherlock

Ψευδώνυμο: Sherly, Πουρ – Πουρ, Πουρπουρίνι, Ζουζουνέλ, Μουστακαλής, Λιονταράκι (η λίστα είναι μεγάλη…)

It’s been a while…το ομολογώ. Αλλά ερωτεύτηκα! Μου έχει πάρει το μυαλό σας λέω…

Το πλασματάκι της φωτογραφίας είναι ο άντρας του σπιτιού μου, ο μικρός μου φουντωτός Πέρσης. 

Όταν πριν 1 μήνα τον είδα για πρώτη φορά, ήξερα μέσα μου ότι αυτός είναι ο «ένας»… και όταν ανακοίνωσα στην μαμά μου ότι θα γίνει γιαγιά, σίγουρα δεν εννοούσα αυτό που φανταζόταν! Το μικρό μου αγόρι μπήκε στη ζωή μου ξαφνικά και από τότε την έχει αλλάξει εντελώς! Και ενώ «μοιάζει» να είναι ένα απλό γατάκι για κάποιους… ή ένας τριχωτός, τετράποδος μπελάς για άλλους… για μένα είναι η απόλυτη διαφυγή από τη μιζέρια της καθημερινότητας!

Κάθε πρωί με περιμένει να ξυπνήσω για να παίξουμε και αν αργήσω νιαουρίζει, κάνοντας με να φωνάζω σαν τις τρελές του cinema «Έρχεται η μανουυυυύλαααααά» 


Λατρεύει τα χάδια και όταν ξαπλώνει πάνω μου γουργουρίζει τόσο δυνατά, σαν ανεμογεννήτρια. Σκαρφαλώνει στους καναπέδες και είναι αρκετά κοινωνικός αφού μια ευκαιρία για παραπάνω χάδια δεν είναι  ποτέ περιττή…

Θα μπορούσα να γράφω ώρες για το μικρό μου ζιζάνιο αλλά προτιμώ να σας αφήσω κάπου εδώ γιατί…άλλη μια ευκαιρία για παιχνίδια μαζί του δεν είναι ποτέ περιττή ούτε και για μένα!


Αφιερωμένο στην μικρή μου αδερφή, που είχε γενέθλια χθες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου