Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ONE SUNDAY MORNING


Τις χειμωνιάτικες Κυριακές – και ειδικά τις συννεφιασμένες / βροχερές – δεν έχω καμιά διάθεση να βγαίνω από το σπίτι… Απολαμβάνω το να κοιμάμαι μέχρι…όποτε…να παίρνω το πρωινό μου και να είμαι αγκαλιά με εφημερίδες, περιοδικά, πλέον και τον γατούλη!

Όταν όμως η φίλη μου η Ιλιάδα με κάλεσε για frozen yogurt, οι αντιστάσεις έγιναν τσιχλόφουσκα…

*Κάπου εδώ θέλω να ανοίξω μια τεράστια παρένθεση καθώς θα έχετε προσέξει πως 3 στα 4 posts μου αφορούν στο φαγητό και πολύ περισσότερο στα γλυκά! Δεν είναι τυχαίο νομίζω πως παρά την κρίση, οι εκπομπές μαγειρικής και οι γαστρονομικές μας αναζητήσεις όλο και πληθαίνουν. 

Και καθόλου μα καθόλου τυχαίο δεν είναι πως ξενόφερτα γλυκά (ναι, ναι τα cupcakes εννοώ) έχουν γίνει εμμονή, αφού σε κάθε γωνία της Αθήνας έχει ανοίξει και ένα cupcakeκατζίδικο και 4 στα 5 facebook posts του κόσμου είναι το κεκάκι της ημέρας! 

Πόσο μάλλον, για να παραφράσω και ένα γνωστό quote, όταν μια μέρα θα ακούσουμε όχι… “πεινάτε; φάτε παντεσπάνι", αλλά "πεινάτε; φάτε cupcakes"

Τι είναι όμως αυτό που έχει κάνει αυτά τα cakes (γιατί μεταξύ μας απλά cakes είναι) τόσο δημοφιλή στις μέρες μας? Προφανώς και είναι το marketing (τι δουλειά κάνουμε άλλωστε χαχα) αλλά εγώ πιστεύω πως η απάντηση είναι άλλη… είναι το χρώμα! Είναι κάτι μικρό, πολύχρωμο – σαν στολιδάκι για τον ουρανίσκο χιχι – που αρκεί και μόνο να το δεις για να σου φτιάξει η διάθεση!

Να, σαν προχθές που είχα βγει με τη Νικολέττα (το γκομενάκι του Sherlock) και πέσαμε πάνω σε μια πολύχρωμη βιτρίνα με cakes! Τα κοιτούσαμε για ώρα και χαμογελούσαμε μόνες μας – σαν τα βλαμμένα – μέχρι και φωτογραφία τα βγάλαμε όπως βλέπετε.

Κάπως έτσι θαρρώ εξηγείται και η νέα τάση που ακούει στο όνομα frozen yogurt – παγωμένο γιαούρτι δηλαδή. Με ουρά που θυμίζει αναμονή για συσσίτιο, τα «γιαουρτάδικα» ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, προσφέροντας γλυκές δόσεις παιδικής χαράς! Μμμμμμμμμ Yummyyy

H πρώτη φορά που δοκίμασα παγωμένο γιαούρτι ήταν πριν 2 χρόνια στο Λονδίνο! Και θα μου πεις… Big Deal, τι ιδιαίτερο έχει? Αν δεις τα toppings θα καταλάβεις…

Φράουλες, μούρα, βατόμουρα, παπάγια, μαρμελάδες, γλυκά κουταλιού, τριμμένα μπισκότα, σοκολάτες, σιρόπι καραμέλας, κρέμα κάστανο… να συνεχίσω?

Τα γιαουρτάκια ΚΟΛΑΣΗ μόλις έφτασαν, δεν είναι ιδανικά για δίαιτα και δεν θα τα βρεις στο Σούπερ Μάρκετ…για αρχή, εγώ παίρνω τη δόση μου εδώ http://www.facebook.com/pages/Yasu/144607268922746


Αφιερωμένο σε όλους τους sugar addicts εκεί έξω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου